آشيانه اي پر از ترانه

آشيانه اي پر از ترانه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 50649
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



دله ديوونه

میدونی که دلتنگ توام هنوزم که هنوزه پابند توام

میدونی که من دوست دارم از دل و جونم عاشق توام

جز تو دلمو به کی بدم اخه حرفای قلبمو به کی بگم
وقتی دنیای منی بهم نگو که میخوام برم

هنوزم این دل دیوونه داره از تو و چشمات میخونه
هنوزم هیشکی مثه من قدر نگاتو نمیدونه
هنوزم دل شکسته من مثل همیشه دل نگرونه

وقتی نمیخوای دلواپسیهات سهم منم باشه
وقتی نمیخوای عمق دل تو جای منم باشه
من میرم از یادت
بزار تا ابد دلت منتظرم باشه

هنوزم این دل دیوونه داره از تو و چشمات میخونه
هنوزم هیشکی مثه من قدر نگاهت رو نمیدونه
هنوزم دل شکسته من مثل همیشه دل نگرونه

هنوزم این دل دیوونه داره از تو و چشمات میخونه
هنوزم هیشکی مثه من قدر نگاهت رو نمیدونه
هنوزم دل شکسته من مثل همیشه دل نگرونه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: bernadet تاريخ: برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mykimia.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com